L’Ajuntament de Vinaròs mitjançant l’Oficina de Promoció del Valencià ha presentat aquest matí en roda de premsa la campanya “Som de Vinaròs” que pretén implicar a tota la ciutadania en la difusió del nom oficial de la ciutat en tots els àmbits.
El portaveu municipal i regidor de Cultura, Lluís Gandía, ha afirmat que “plantejem la campanya des de dos vertents ben diferenciades. Per una banda volem recordar a totes les administracions públiques que la nostra ciutat es diu Vinaròs des de fa més de 30 anys i per altra banda instarem a que les empreses i particulars que encara utilitzen el topònim Vinaroz utilitzen Vinaròs tal i com va ser aprovat fa molts anys.”
La campanya, a més, buscarà la implicació de tota la ciutadania de Vinaròs mitjançant una mobilització sobretot a través de les xarxes socials com Facebook i Twitter.
Així, i tal com ha indicat el regidor, “tots aquells que inserten en la fotografia del seu perfil de Facebook la xapa amb el logotip de la campanya obtindran una polsera o una samarreta.”. L’Ajuntament repartirà 500 samarretes, 2.000 polseres i 2.000 bolígrafs amb la marca de “Som de Vinaròs”.
També s’ha creat un hastag específic per a la xarxa de microblogin Twitter sota la denominació #SomdeVinaròs. Gandía assenyala que “no esperem ser treding topic però sí que tots aquells vinarossencs que utilitzen esta xarxa facen ús del hastag amb el lema de la campanya.”
En la roda de premsa, a més del regidor de Cultura, també han estat presents el dissenyador de la campanya, David Aguado, i el fotògraf que ha realitzat l’spot per a la televisió, Jordi Febrer. En el decurs de la roda de premsa Gandía ha volgut agrair “sincerament a tots dos les hores de treball que de forma completament altruista han realitzat aquests dos jóvens vinarossencs.”
La campanya es durà a terme fins a finals del mes de juliol i com ja ha anunciat el regidor “estem treballant en una segona fase de la mateixa, centrada en els més menuts, i que es durà a terme a partir del mes d’octubre.”