La regidora de Comerç de l’Ajuntament de Vinaròs, Amparo MartÃnez, ha anunciat hui la convocatòria del nou procediment d’adjudicació dels 16 llocs de venda vacants al Mercat Municipal. D’estos llocs, 3 es destinen a la venda de peix i marisc, 3 a fruites i verdures, 1 a bar cafeteria, 1 a quiosc/premsa i 8 estan destinats a la venda de productes varis d’alimentació, com: llegums i cereals; productes dietètics i d’herbolari; queviures; bodega ;plats precuinats; dolços i llepolies; olives, salaons i envinagrats.
MatÃnez ha destacat que amb les noves concessions es vol, d’una banda potenciar l’activitat comercial del Mercat i d’altra donar l’oportunitat a aquelles persones emprenedores que vulguen iniciar una activitat empresarial, de fer-ho en un entorn dinà mic i situat en un lloc privilegiat del nostre municipi, com és el Mercat Municipal.
D’altra banda, la regidora de Comerç, ha assenyalat que la inversió necessà ria per a iniciar el negoci en el mercat municipal serà : el preu d’adjudicació del lloc, que varia entre els 415,38 i els 1300,14 €/any, en funció del m2 del lloc; el preu de la taxa fixada per l’ordenança fiscal, que es de 72 € per m2 /any i per últim la quota mensual que ha establix l’Associació de Venedors del Mercat Municipal per a cobrir les despeses comunes de gestió i funcionament del centre.
Amparo MartÃnez, ha destacat que per tal de facilitar l’accés a un lloc de venda del Mercat, el pagament del corresponent preu d’adjudicació es realitzarà semestralment d’acord amb la proposta econòmica realitzada i no en un sol pagament com s’havia establert en les anteriors adjudicacions, la qual cosa impedia que, aquelles persones amb dificultat per a accedir a finançament, pogueren optar a l’adjudicació d’un dels llocs de venda vacants.